söndag 12 februari 2012

Tiden går..

Mindre än två veckor kvar till Thailand!
1 månad till NM i Danmark. 
1 och en halv månad till första Sverigecupen i Gbg.
2 månader till Font. 
3 månader till min första världscup! 
…listan fortsätter…
Oj! Tiden går snabbt och från och med nu tror jag det kommer kännas som att allt går i superhastighet! :)
Det är mycket den här våren och förhoppningsvis fortsätter det så under sommaren, hösten och nästa vinter. hihi
Träningen går bra, framåt! det har varit slitsamt och jag har vart riktigt trött i kroppen, men nu är det dags för “vila”. Vi har 10 dagars återhämtning inför Thailand. Klart jag kommer klättra och om jag känner mig själv så vet jag faktiskt inte hur mkt återhämtning det kommer bli. :P
I helgen hade vi sista schemalagda träningarna för ett tag framöver, det var tävlingsintervaller enligt IFSC's tävlingsformat. Det var jättekul och jag märkte att jag verkligen behöver öva mer på det just nu :) Det blir nog iaf två pass till under veckan med liknande upplägg.. Men börjar bli lagom nervös inför alla tävlingar och behöver rikta om tankarna en liten stund..
Nu ska jag fokusera på att ha kul och njuta av klättringen utan schema ett tag! Hej och välkommen tillbaka sociala klättringspass! :D

2 kommentarer:

  1. Gud vad harligt att ni har kommit igang med bloggandet har. Ska bli super kul att folja, du kommer inte ha tva bloggar? En for traning (denna) och en for goof (den gamla)?
    MVH
    Emil-san

    SvaraRadera
  2. Kul Emil! Jag vet inte.. har inte bestämt mig än, men det märks nog ganska tydligt om det blir uppdelat eller ej, fast rent spontant känns det jobbigt med två! :)

    SvaraRadera