söndag 5 februari 2012

Ms Flip och Mr Flop

Okej, Jag får helt enkelt ta tag i saken och börja skriva på den här bloggen istället för Tumblr. =)
Har haft en fartfylld lugn helg :)


Jag och Robban begav oss till Boulder Bash på Klätterverket i fredags, laddade för klättring och tävling!
Det var jättefina problem (dom svarttejpade iaf, testade inte en enda vit) -oups!


Både Robban och jag kom till Finalen men jag fortsatte inte så långt. Jag skämtade innan finalen om att alla hade jinxat mig så jag skulle halka av första steget på första problemet - Voila!
Vet inte vad som hände, men det var vad jag gjorde. Så fick sätta mig på sidan och heja på alla andra istället för att själv klättra! :D
Robban gjorde en nästan lika fin tabbe, fast på sista movet på sista problemet.
Det var den klassiska - kom igen nu publiken, heja på mig när jag tar och matchar slutgreppet! ...och han tog det(!) men gled av INNAN han matchade slutgreppet...
Så kan det gå!


Grattis till Sara (Grymt starkt) och Geir som vann BoulderBash och fick jättefina klockor på köpet! :)


I lördags gick vi och såg den nya Mission Impossible filmen med Kajsa, Thang, Hung och Johan.
Jag tyckte den var helt okej! Robban höll inte riktigt med.
Kom hem och satte på tv:n som landade på James Bond.
Robban tycker den är helt okej - eller bättre, han tycker den är bra (såklart)! Jag tycker också den är bra men förstår inte skillnaden mellan James Bond och MI?! haha - Spion som spion. (oj vad jag kommer få höra om det här sen..)


Imorn är det träning på Verket igen och då tänkte jag ge mig på alla problem jag sparade i fredags!
Ingen hud men sjukt taggad! wohoo :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar