fredag 27 april 2012

Semi!

Tjoho!

Det tog några år, men nu är jag där igen.
Formen har känts bra ett tag nu, så det var bara en tidsfråga innan det skulle ske.

Känslan är delad, lika mycket lycka som nervositet.
När man åker på tävlingar såhär så har man tränat en heldel med ett mål i sikte.
För mig har målet varit att ha kul och klättra så bra som jag förmår.
Uppenbarligen förmår jag ganska mycket. =)

Att ladda om för en semifinal tar mycket energi. Att vara nervös tär på krafterna och att låta lugnet infinna sig är något jag behöver öva på.

Nya tag till i morgon!
//Daniel

Obligatorisk uppladdning med wiener schnitzel

Daniel njuter av solen.

Testosteron i isoleringen

Idag var inte min dag.
Det var inte mycket som kändes rätt, men tyvärr så har man sådana dagar.
Jag lyckades endast toppa ett problem av fem problem som alla kändes "görbara".
Men men.. alla dagar kan inte vara bra dagar.

Jag är otroligt glad och imponerad av Daniel!
Han är min idol!
I morgon ska jag byta om min roll och agera coach.
Det ska masseras, hämtas mat/dricka och det ska tas massvis med bilder!

I morgon så kommer det en uppdatering med massor av bilder.
Vi hörs då!
/Robert

Robban kämpar med starten på (robban-problemet) problem #3

Problem #4

Nu ska vi tillbaka ut och njuta av det fina vädret
25 grader och sol i Wien

1 kommentar: